close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה חשוב להקפיד על נעלי ריצה איכותיות כמו ניו באלאנס?

מערכת שורשח תשרי, תשעט17/09/2018

נעלי הריצה הראשונות של ניו באלאנס יוצרו ב-1938, ועם השנים תחום זה הפך למומחיות הבולטת של החברה

תגיות:
ג'וגינג הוא תחביב בעל יתרונות רבים ומשמעותיים – וכדי להפיק ממנו מקסימום תועלת חשוב להקפיד על נעלי ריצה איכותיות. למעשה, אם בדרך כלל בתחום האופנה מותגים מזוהים בעיקר עם שם נוצץ או טרנד כזה או אחר ולאו דווקא עם איכות עודפת, הרי שכשאתם בוחרים נעליים לרוץ איתן מומלץ בחום להעדיף את המותגים המוכרים והוותיקים – כמו למשל ניו באלאנס.

איך ניו באלאנס הפכה למותג איכותי בתחום נעלי הריצה?
ניו באלאנס הוקמה כבר בשנת 1906, כך שכל הפעילות של החברה כיום מבוססת על ניסיון רחב יריעה שהצטבר במשך יותר מ-100 שנה. בתחילת הדרך התמקדה החברה בייצור תומכי קשת לפי מרשם – כלומר מוצרים שהיו מיועדים להקל על כאבים ברגליים. גם לידע בתחום ספציפי זה שהצטבר בחברה ערך עצום וכמובן שהוא בא לידי ביטוי בכל זוג נעלי ריצה שמותאם באופן מושלם למבנה האנטומי שלנו.

נעלי הריצה הראשונות של ניו באלאנס יוצרו ב-1938, ועם השנים תחום זה הפך למומחיות הבולטת של החברה. ב-1960 נהנתה החברה מפריצת דרך משמעותית בזכות דגם מוצלח במיוחד – "טראקסטר" שמצד אחד כלל סוליה בעלת יכולת לבלום זעזועים ומצד שני התאפיין במחיר תחרותי. כיום נאמדות הכנסותיה של החברה, שהנהלתה נמצאת בעיר בוסטון שבארצות הברית, בכ-4.5 מיליארד דולר בשנה.

מה חשוב לבדוק כשבוחרים נעלי ריצה?
בחירת נעלי ריצה מבוססת על שורה ארוכה של פרמטרים. ראשית ישנה בחירה בין נעלי כביש לנעלי שטח, בהתאם למסלול שבו אתם נוהגים לרוץ. הפרמטר השני הוא מבנה כף הרגל ובעיקר חשוב למצוא נעליים מתאימות במקרים שבהם ישנה פרונציה. המלצה נוספת בבחירת נעלי ריצה היא להעדיף דגם שמשאיר מקום לאצבעות – בערך חצי מידה – כך שלא ייגרמו כאבים תוך כדי הפעילות הגופנית מרובת היתרונות. גם לסגנון הריצה ישנה השפעה על סוג הנעליים האופטימלי ועוד טיפ חשוב הוא לשמור אמונים לסוג הנעליים שאתם מרגישים איתם בנוח – אמנם לאופנות ולטרנדים ישנה חשיבות בתחום הבגדים והנעליים, אבל חבל להפסיד נעליים שכבר הוכיחו את עצמן כמספקות מקסימום תמיכה לכל חלקי כף הרגל רק למען אסתטיקה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה